WAŻNE !

Jeżeli pierwszy raz czytasz tego bloga to wejdź w
zakładkę 'bardzo ważne'.

trwa inicjalizacja, prosze czekac... Gry Erotyczne

wtorek, 23 kwietnia 2013

prolog

** Harmony **
 Przypominam sobie bycie 5latką, ściganie się na trójkołowym rowerze na ulicy z dziećmi z sąsiedztwa. Pamiętam jedną z dziewczyn wpadającą na mnie, przewracając mnie.Pamiętam, że wstałam z powrotem, otrzepałam się i walnęłam z pięści w jej nos. Pamiętam jak walka była coraz bardziej nieprzyjemna , tak nie przyjemna jak walka między dwoma pięciolatkami. Pamiętam, że kłóciłam się z moją mamą jak myła moją od krwi koszulkę: 'zaczęli to.'

**

Policjanci złapali mnie za ramiona, zakuli w ich kajdanki i przypięli za moimi plecami. Czułam się jak maluch, gdy dwoje odbierali mi moje prawa.Spojrzałam w dół na moje brudne stopy, po czym uniosłam głowę, patrząc na czyste niebieskie niebo, pozwalając im zabrać mnie do domu. Zastanawiałam się jak ptakom udaje się latać w tak prostej lini, pamiętam pana Andrews wspominającego w zeszłym tygodniu o tym, że nie miałam zwracać tak dużo uwagi. To nie miało znaczenia, w każdym razie nie mam zamiaru iść do szkoły przez dłuższy czas. 
- masz prawo zachować milczenie, panienko 
Odwróciłam moją głowę do tyłu, ponieważ zaczęli odprowadzać mnie w kierunku samochodu. Trawa, która była kiedyś żółta i nie żywa teraz żyje z czerwonymi kropelkami i łzami. Widziałam sanitariuszy dźwigających ciało mojego najlepszego przyjaciela do karetki. Zachichotałam, było już za późno aby przejmować się tym, upewniłam się.Odwróciłam głowę w lewo, zerkając na głowę oficera, próbując zlokalizować mojego chłopaka. Był zaledwie kilka metrów od hotelu. Leżał w kałuży własnej krwi, jego piękne blond włosy lśniły w blasku słońca, jego biała bluzka była poplamiona. On nigdy nie lubił aby jego ubrania były brudne, mam nadzieję, że przebiorą go na coś miłego zanim zabiorą go. Jestem pewna, że jego mama upewniłaby się aby dobrze wyglądał na własnym pogrzebie.
Pomogli mi wejść do radiowozu, jeden z nich wszedł za mną a drugi usiadł za kierownicą. Kiedy włączyli silnik, spojrzałam przez okno.
- Zaczęli to - szepnęłam pod nosem jak wyruszyliśmy, zostawiając miejsce zbrodni za nami: tylko kolejna paskudna pamięć.

________________________________________________________________________
hej, no i jest prolog. powiem wam ,że był ciężki do przetłumaczenia.;3
piszcie czy podoba Wam się.
Dziękuję mojej koleżance Klaudii i kuzynce Ani za lekką pomoc .;3

1 komentarz: